sobota, 27 lipca 2013

Reaktywacja!


Hej dziewczyny!


Strasznie przepraszam za zaniedbanie Paczkodzianek, jednak ze względu na problemy w życiu osobistym, chwilowo nie mogłam się nimi zajmować mimo iż obiecałam Kaśce poprowadzić następną edycję. 
  W każdym razie w przeciągu dwóch dni spodziewajcie się nowego wpisu o trzeciej edycji

Póki co, przyszły skład paczek pozostawię w tajemnicy ;).



   Dziękuję również Anicie (Emyly) za przypomnienie o blogu i chęć pomocy, która na pewno się przyda. :)




Pozdrawiam gorąco*, Nigys ;)





* u Was też takie przesadne upały? :O


4 komentarze:

  1. Nie ma za co ; ) napewno pomoge ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja się z góry już melduję (:
    odpoczęłam trochę po nieudanej dla mnie edycji pierwszej i gotowa jestem do kompletowania kolejnej paczki (:

    OdpowiedzUsuń
  3. jak najbardziej proszę o kontakt: gg: 42786136 (:
    z chęcią wezmę udział! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowana udziałem w następnej edycji, śledź na bieżąco naszego bloga :) Zapraszamy do zgłaszania się - dzisiaj pojawi się post!.
      Nigys :)

      Usuń