czwartek, 30 maja 2013

Koniec II edycji Paczkodzianek


Właśnie zakończyła się druga edycja naszej zabawy :).
Niestety jak i w poprzedniej edycji, niektóre z Was dostały niezbyt ciekawe paczuszki :(. Przykro nam, że osoby które je robiły nie wzięły sobie do serca hasła "zrób taką paczkę jaką sama chciałabyś otrzymać".

Uwaga! Jeśli ktoś nie dostał jeszcze paczki niech napisze do nas na maila paczkodzianki@gmail.com  - postaramy się wyjaśnić sprawę.



A o to obiecane zdjęcia - malutko, ale tylko tyle nam przesłałyście :)
Zdjęcia można w dalszym ciągu nadsyłać na naszego maila.

Jak zwykle pozostawiam Waszej ocenie które paczkodzianki trafione a które nie ;).



























EDIT:


EDIT II:






EDIT III:




               

    Pozdrawiam, Nigys :)

19 komentarzy:

  1. ta na drugim zdjęciu to dramat jakiś :/
    a pozostałe nawet fajne :)

    brałam udział w tej akcji jeszcze na Szafie i dostałam fajną paczkę, ale jednak stwierdziłam, że tą kase wole wydać na coś co mi jest akurat potrzebne, a nie na coś co mi może w ogóle nie podpasować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostałam ostatnią paczuszke i sie niezmiernie ciesze ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnia najlepsza, zazdroszczę :D mistrzynia

      Usuń
    2. hihih dzięki, starałam się wybrać coś, co Anicie się spodoba :)Agnieszka

      Usuń
    3. Agnieszko chcesz zobaczyc jaką rameczke stworzyłam ; ) ?

      Usuń
    4. jasneeee! [dopiero teraz tu zaglądnęłam]
      podać Ci maila czy jakoś tutaj wrzucisz? :)
      Agnieszka

      Usuń
    5. Podaj mi maila ; )

      Usuń
    6. albo najlepiej numer tel to wysle mms ;) ale numer tel napisz mi na maila : motylek25@poczta.onet.eu

      Usuń
    7. wysłałam do Ciebie maila

      Usuń
    8. nic nie dostałam : (

      Usuń
  3. Post edytowany więc pewnie chodzi o przed ostatnią paczuszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to teraz tak, ale ostatnia paczka też fajna ;) mistrzynia

      Usuń
  4. Ja dostałam tę z 4go zdjęcia i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. brechta - tą pomarańczową apaszkę (pierwsze zdjęcie w EDIT II) wysłałam jakiejś dziewczynie w 1 edycji... jak widać nie przypadła jej do gustu i wysłała dalej :P mistrzynia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie noszę apaszek :D A więc posłałam dalej, może komuś się przyda, a mi by leżała w szafie :D

      Usuń
  6. Kiedy kolejna edycja?

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wezmę udział w kolejnej edycji :)
    W pierwszej edycji moja paczuszka - choć zawierała wszystko co powinna - na tle innych wypadła dość słabo, ale to był mój pierwszy udział w takiej akcji, nie wiedziałam do końca jak do tego podejść, następnym razem postaram sie bardziej :P
    Pozdrawiam - glasscloud :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej dziewczyny, szczerze to nie wiem kiedy następna edycja. Poszłam do pracy i jak na razie robię na same nocki ( piekarnia) i normalnie nie ogarniam nic. Podobno sprawa ma się unormować gdzieś na dniach i będziemy pracować na zmiany. Więc jak ogarnę wszystko to się zgadam z Nigys i coś postanowimy. wierzę w Wasze zrozumienie i cierpliwość. Pozdrowionka Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  9. wiadomo juz coś kiedy nastepna edycja ?

    OdpowiedzUsuń